domingo, 15 de mayo de 2011

II TRANSCORREDOR

Aquest matí, després de les abundants pluges d'ahir al vespre, tocava anar a la 2a Transcorredor de Dosrius.
A les 8 arribo, recullo el dorsal i em trobo companys , i a la Bàrbara ( la nostra professora d'Ed.Física a 1er de Batxillerat).
Després d'escalfar i posar el dorsal a la bicicleta em planto a la línia de sortida.

A les 9 en punt amb tres coets s'inicia la cursa. Uns 500 corredors ens disposem a fer un circuit força tècnic i divertit, però amb l'incògnita de si el fang ens dificultarà molt el trajecte.

Just començar s'agafa un corriol força estret i ple de fang, me n'arrepenteixo de no haver sortit entre els primers, perquè els primers 10km els passo més estona caminant i aturat que no pas sobre la bici per culpa dels nombrosos taps que es fan en els corriols estrets. A partir del 1er avituallament veig que porto una mitja de tan sols 10km/h, em començo a deprimir veient que ni de conya faré el temps previst, però aquest avituallament permet obrir espais i ja no es formen més taps, vaig completament sol, veient a vegades la silueta d'un corredor de Monbike davant. En una baixada em col·loco a la seva roda i el vaig seguint, de sobte quan portem uns 2km baixant ens trobem altres ciclistes que fan marxa enrere, ens hem equivocat de camí, toca refer els últims 2km per tornar a agafar el bon camí. Després d'una llarga pujada arribem en el punt on es divideixen els circuits llarg i curt. Decideixo seguir el circuit llarg. Comparteixo una interminable i força dura pujada plena de fang amb els companys del Differentbikes fins arribar al 2n avituallament on se m'escapen. Queden uns 12km i he aconseguit augmentar una mica la velocitat mitja, vaig bé. Fem un tram de pista que ajuda a recuperar cames, però rapidament entrem en un seguit de corriols estrets de constant pujada i baixada, a les baixades molt tècniques amb roques decideixo baixar de la bici per evitar caigudes amb el fang acumulat, i algunes pujades les he de fer a peu perquè no em queden gaire forces, el fang i els canvis de ritme del principi passen factura. Arribo al km 30, presenciant més d'un parell de caigudes fortes per culpa del fang en les baixades tècniques, animat perquè només queden 4km per arribar accelero en un tram de pista, però de sobte entrem per un corriol que ens fa vorejar el poble pujant per pujades de Torres d'alta tensió, el que faltava... toca tornar a caminar.

Finalment arribo amb un temps de 2h 55min, 50 min després del primer classificat, i en la posició 128 dels 300 participants a la cursa llarga. Un temps bastant decepcionant, em consolo pensant que sense tant de fang, i els seus respectius problemes de dificultat d'encaixar les cales i d'adherència, i havent evitat els taps del principi m'hauria estalviat un bon grapat de minuts.

D'altra banda felicitar la Bàrbara que ha acabat 1a fèmina en la cursa llarga, ha arribat en la posició 196 en 3h36min.

A l'arribada, tot ple de fang
Després d'aquesta cursa toca tornar als entrenaments de Trail Running pensant en la Trail de St.Esteve del diumenge 29 de Maig.

Pol,

2 comentarios:

1. Molt bé Pol, un altre cop saluda, ara ja ens coneixem !! je je je, bon temps noi, segueix així i sobretot gaudeix de la bici sense més, així de senzill.

ResponderEliminar
  2. Els jabalí bikers jaja si el proxim cop ja us saludaré!

salut

domingo, 15 de mayo de 2011

II TRANSCORREDOR

A l'arribada, tot ple de fang

Pol,

2 comentarios:

ResponderEliminar
  2. Els jabalí bikers jaja si el proxim cop ja us saludaré!